Gyakran ismételt kérdések

Megkaptam az ékszert, de nem jó a méret, mit tegyek?

Jelezd felénk írásban (e-mail vagy facebook üzenet) és garanciálisan egyszer kicseréljük, melynek postázási költsége téged terhel!

A megrendelt, kézhez kapott termék eltér a képen látható terméktől. Mi ennek az oka?

Az ásványok színek és mintázata, esetleg kerekded formája minimálisan eltérhetnek, mivel természetes ásványból készülnek, nincs két teljesen egyforma ásványgyöngy. Az eltérést az is okozhatja, hogy a képeken látható női karkötők 16 cm-es csuklóra készültek, ebből adódóan, a nagyobb csuklóméretre készített termék, több alapanyag felhasználást igényel, de minden esetben törekszünk megtartani a szimmetriát (abban az esetben, ha valamilyen oknál fogva mégsem tudnánk ezt megtartani, e-mailben felvesszük veled a kapcsolatot egyeztetés céljából).

Hasonló okokból térhetnek el a polimer ékszerek, főleg a mintásak, mivel némely mintát szinte lehetetlen újra létrehozni.

Nem találok olyan összeállítást méretben, amire szükségem lenne, mit tegyek?

Amennyiben nem találsz olyan méretet, amit szeretnél, írj nekünk üzenetet (facebook üzenet, e-mail) és elkészítjük a karkötőt az általad kért méretben.

Egész nap viselhetem az ékszert?

Természetesen igen, de éjszakára célszerű levenni. Annak érdekében, hogy minél tovább megőrizzék színüket és minél tovább élvezhesd szépségüket, mosogatáskor, fürdés és zuhanyzás idejére nem ajánlatos a viselésük, valamint a hosszantartó hő és folyamatos nedvesség, vegyszerek kifejezetten károsíthatják az ásványokat, fém alkatrészeket, zsinór és polimer termékeket, ezért kérünk óvd meg ezektől őket! Bőrrel történő érintkezéstől is változhat az ásványok és kiegészítők színe, tónusa, ez természetes jelenség, főleg, ha sokszor használsz testápoló szereket.

Hordhatom a webáruházban vásárolható fülbevalókat, karkötőket, ha fémérzékeny vagyok?

Minden fémalkatrészünk nikkelmentes, vagy nemesacélból készült, így próbáljuk csökkenteni a fémallergiások tüneteinek megjelenését, persze sajnos ez sem zárja ki 100%-ig a lehetőséget, hogy mégis előjönnek majd, ezért abban az esetben, ha bizonyíthatóan az ékszereink váltották ki az allergiás reakciót keresünk megoldást: ha lehetséges helyettesítjük a fém alkatrészeket, végső esetben a termék visszaküldését követően visszaadjuk a termék árát.

Fizetési lehetőségek

Weboldalunkban SimplyPay és banki átutalásos fizetésre van lehetőség.

Nem érkezett meg a termék, mi a teendő?

Amennyiben a házhozszállítótól az értesítését követően a termék nem érkezett meg a meghatározott 1-2 napon belül, kérjük jelezd ügyfélszolgálatunknak is. Mivel termékeinket házhozszállítókkal, csomagküldő szolgálattal küldjük, ezért reklamációt náluk kell megtenni, de ilyen esetben mi is felvesszük a kapcsolatot a szolgáltatóval.

Mi a polimer?

A polimer agyag, egy könnyen formázható, mesterséges, rendkívül sokoldalú modellező anyag. Nem mérgező, de természetesen nem étel, így semmiképpen se edd meg!